Menstruace

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, brala jsem 3 měsíce HA potom jsem na měsíc vysadila a teď když jsem dostala menstruaci tak jsem si brala první prášek, jenže menstruace byla jen dva dny (bez obvyklých bolesti) a třetí den užívání prášku jsem měla pohlavní styk, mohu být těhotná?

Odpověď odborníka:

V tom případě je gravidita velmi nepravděpodobná. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x