Menstruace

Dobrý den, můj gynekolog mi nasadil antikoncepci MYWY, kvůli velkým bolestem při a před menstruací. Jakmile jsem ji začala brát (1 den menstruačního cyklu), tak jsem měla silné krvácení 2-3 dny, pak jen trochu.. a v 7 den jsem myslela, že to skončilo, jenže se mi to vrátilo. Menstruace už trvá 13 dní. Není to stálé krácení, spíš, že půl dne to mám normální, pak trochu, na den to přestane a pak zas. Myslíte, že bych měla přestat brát antikoncepci?

Odpověď odborníka:

Pokud krvácíte již 14 dní rozhodně zajděte na vyšetření a neodkládejte to jsou to zbytečné krevní ztráty. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: