Menstruace

Brala sem své první prášky přes 3 měsíce nedělaly mi dobre tak mi je paní doktorka vysadila ale měsíc sem byla bez ochrany dělala sem to s pritelem hodně opatrně nikdy se neudělal do me jenže se mi oddálila menstruace všechny testy vyšli negativně a ikdyz sem to dostala tak to trvalo ani ne 3 dny a hned ten první sem začala brát nové prášky jenže mam stále strach ze by sem teoretický v tom mohla byt ikdyz sem si udelala 3 testy v jednom týdnu a byl proste negativní .

Odpověď odborníka:

Eliško, zpoždění může souviset s novými prášky, pokud byste byla těhotná, test bude v odstupu pozitivní. Hezký den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: