Menstruace

Dobrý den paní doktorko ,mám dotaz beru Depo proveru mám už 2 injekce za sebou .U první jsme měla normální menzes a vše v pořádku ,ale po píchnutí druhé injekce jsem měla menstruaci od 20-28. 5.2016 což by nevadilo, a od 2.6.2016 jsme začala zase menstruovat až do tedka .Moje gynekoložka říká že to je normální u antikoncepce Depo provera ,ale my se to nezdá děkuji za jakoukoliv informaci . S pozdravem Lucie

Odpověď odborníka:

Bohužel je to tak při gestagenní antikoncepci jako je Depo Provera se nepravidelné krvácení může vyskytnout. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: