Menstruace

Dobry den, pred tremi mesici jsem vysadila antikoncepci..a mesic na to odjela do Irska. Minuly tyden jsem mela dostat ms, ale prislo jen slabe spineni, take mam nafoukle-vystouple bricho. Predchozi dve ms byly bez problemu, nebyly slabsi nez je u me obvykle - tak by me rozhodne nenapadlo ze muzu treba byt tehotna. Prvni potize jsem tu mela se zanetem dasni hned asi ctrnact dni po prijezdu a tak jsem nemela cas zaznamenavat pripadne odlisnosti od normalu, myslela jsem ze je to kvuli zmene stravy. Nezaznamenala jsem zadne zmeny ani jinak..v chuti, vuni, zadna nevolnost, zmena vahy ani unava..mohu byt i presto tehotna? nebo je me telo jen zmatene z preruseni antikoncepce a zmeny mista? Nejlepsi odpoved mi da test , to vim, jenom toho bricha jsem si vsimla az dneska..nemuzu si dovolit byt tehotna, ale bojim se ze uz je pozde na pripadny potrat..vzhledem k tomu ze jsem nemela zadne priznaky..Dekuji za odpoved:)

Odpověď odborníka:

Dobrý den. lišáku! Těhotná být samozřejmě můžete, ale popsané nepravidelnosti menstruačního krvácení jsou vcelku typické po vynechání hormonální kontracepce. Nejlepší odpověď na otázku, zda jste těhotná Vám dá gynekolog a po něm těhotentský test z moči.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x