Menstruace

Dobrý den, mam 23: měsíčního syna, kterého kojím. Užívám HA Azalia a již druhý měsíc mám problém s mentruací. V prosínci mi lékař píchl injekci vit K a po týdnu druhou, doporučil brát Ascorutin 3x2 tabl. po dvou dnech jsem měla klid. 2.1. jsem menstruaci dostala znovu, 6.1. přestala o za tři dny jsem začala špinit, někdy slabě krvácet, třeba ráno a večer nic, ráno zas a teď asi třetí den krvácím opět docela silně. V platíčku jsem vybrala 14 tablet. Mám jet opět na injekci nebo změnit antikoncepci. Beru ji asi 15 měsíců, někdy jsem třeba tři měsíce nemenstruovala. Moc děkuji za odpověď, krásný den

Odpověď odborníka:

U této gestagenní antikoncepce se někdy podobné obtíže vyskytují. jediná účinná léčba je změna za kombinovaný preparát, ale až po skončení kojení.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: