Menstruace

Dobrý den, prosím vás, měl bych dotaz, přítelkyně bere 2. Měsíc antikoncepci, a Teď dostala menstruaci o týden dříve. A boji se aby to nebyli nějaké zdravotní problémy. Před tím, než je dostala jsme měli pohlavní styk, a poté začala nejdříve spinit, ale den poté se menstruace rozebehla naplno. Nemůže to souviset třeba s hormony? Nebo je to v pořádku? Na kolik procent prosím účinkuje antikoncepce při menstruaci, myslím kvůli tomu, mě jsme měli těsně před vím pohlavní styk. Děkuji moc

Odpověď odborníka:

1)Často během užívání antikoncepce, zvláště v prvních měsících, dochází k nepravidelnostem cyklu. Pokud by se to opakovalo, možná bude zapotřebí antikoncepci změnit či vysadit. 2) Jestliže se užívá antikoncepce tak jak má, pak i v době týdenního vysazení a krvácení je žena plně chráněna před otěhotněním.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: