Menstruace

Dobrý den,chtěla bych se zeptat...ve čtvrtek jsem dobrala poslední prášek antikoncepce,a v patek jsme s přítelem ještě spali,bez ochrany.Obyčejně vždycky v neděli dostanu menstruaci,ale teť nic..ještě jsem během tohoto měsíce brala 2antibiotika a 1penicilin,hodně jsem marodila..je možné,že by to mělo vliv na menstruační cyklus,nebo jsem těhotná?..Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, onemocnění může mít vliv na cyklus, pokud nezačnete menstruovat do dalšího platíčka, udělejte si pro jistotu těhotenský test z moči a pokud bude negativní, začněte s novým platíčkem.event.vyhledejte svého gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: