Menstruace

Dobrý den téměř rok užívám HA a vždy jsem měla menstruaci pravidelnou a trvala cca 5 dní a měla jsem ji silnou ale poslední tři měsíce ji mám zhruba 2-3 dny a uplne slabou je to normální? Děkuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zkrácení doby a zeslabení intenzity menstruačního krvácení je u hormonální antikoncepce normální jev.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x