Menstruace

Dobrý den, beru antikoncepci Stodete a vždy jí beru 3 měsíce bez pauzy a poté udělám 7denní pauzu, ale tento měsíc jsem začala brát třetí platíčko antikoncepce, ale začala jsem špinit nyní mam již slabou menstruaci. Měla bych přestat brát antikoncepci nebo mám platíčko dobrat? Jsem na 8 prášku z platíčka. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Platičko dokončete, pokud by krvácení sílilo vyhledejte gynekologa jinak po dobrání tohoto platíčka udělejte pauzu a teprve potom pokračujte příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Zvýšené trombocyty Po střevní chřipce jsem byla na odběrech krve a jediná...
  • Tachykardie Pane dokrore, mám na Vás dotaz ohledně srdce. Před skoro rokem se...
  • Bolest pod žebry Zajímalo by mě co mě vlastně trápí. Už po několikáte jsem...
  • Listerióza Prosím Vás, pokud bych se nakazila listeriózou, za jak dlouho by byla...
  • Kašel a bolest na plicích Už čtvrtý týden mám suchý záchvatovitý kašel, na...
  • Dásně Měl bych dotaz někdy kolem Vánoc mě začal nenápadně bolet horní zub spíše...
 
Naposledy čtené: