Menstruace

Dobry den,mam takovy problem,uz 6 let beru antikoncepci,ted jsem zacala brat druhe platicko a po 10 dnech jsem dostala menstruaci,beru Lindynette 20.Hned jsem antikoncepci vysadila a menstruaci uz mam 5 den, antikoncepci jsem brala pravidelne asi jsem tabletku nezapomnela...Muzu byt tehotna nebo muzu mit nejake zdravotni potize?dekuji za odpoved

Odpověď odborníka:

dobrý den, neměla jste vysazovat další platíčko, nevím,jestli děláte pauzy.udělejte si gravi test, nechte doběhnout cyklus a začněte opět užívat nové platíčko od 1-3.dne další menstruace.event.navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: