Menstruace

Dobrý den, po skončení šestinedělí jsem začala brát opět HA, první tabletku jsem vzala v první den krvácení.Krvácení ale nepřestalo a trvá již 18 dní, antikoncepci beru poctivě každý den. Je porucha menstruace způsobená porodem či šestinedělím? Před otěhotněním vše v pořádku.Díky

Odpověď odborníka:

Při nasazení antikoncepce jsou možné nepravidelnosti cyklu,ale 18 dní je již dlouhá doba a zbytečné krevní ztráty,zajděte na gynekologii k nasazení léčby,která krvácení zastaví,může se jednat i o změnu antikoncepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Poprvé u gynekologa – nejčastější dotazy
Články: Poprvé u gynekologa – nejčastější dotazy
Důvodem k první návštěvě...
Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Články: Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Větší muži mají větší penis...
Konzumace chilli: zdraví prospívá, ovšem bez záruky
Články: Konzumace chilli: zdraví prospívá, ovšem bez záruky
Chilli, známé koření...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x