Menstruace

Dobrý den, je mi 17 a beru antikoncepci Marvelon 21 tablet, včera jsem dostala menstruaci přitom mi zbývá do menstruace dobrat ještě 7 tablet. Poradíte mi z čeho to může být? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příčiny mohou být různé, například nepravidelné užívání antikoncepce, první 2-3 měsíce užívání antikoncepce, zánět, nález na čípku atd.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest hlavy Už asi půl roku mě vždy po nějakou dobu bolí levý spánek - tlačí...
  • Bolest ohryzku Je mi 17 let a dnes mě začal silně bolet jakoby ohryzek. Ostrá...
  • Přítel má problém s erekcí Můj přítel má problémy s erekcí. Je mu 20 a nikdy...
  • Vyvolání zvracení Chtěla by jsem se zeptat jak mam vyvolat zvracení zatím děkuji
  • Cukrovka Prosím vás. Chtěla bych se zeptat co pro mě znamená, když cukr v krvi...
  • Náhlá mdloba Už nějaký čas mám problémy. Opakují se čím dál častější. Většinou...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x