Menstruace

Dobrý den mám na vás takový dotaz. Beru antikoncepci Sunya a beru jí někdy že vynechávám každý měsíc a někdy ji beru třeba 3 měsíce v kuse. Dneska se mi stalo že při periodickém krvácení 3 den jsem normálně krvácela, ale i s takovým pevným sklovitým hlenem. Je to normální? Stalo se mi to sice i víckrát, ale tenhle byl hodně pevný musela jsem se utřít cca 6x aby ze mě vyšel. Prosím moc děkuji za radu jsem hroznej zamtkař a strašpytel děkuji. Je mi 23 let. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Nemějte obavy,je to zcela normální, klidně pokračujte v kontinuálním užívání. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: