Menstruace

dobrý den, chtěla bych se zeptat. v době užívání hormonální antikoncepce Lindynette20, jsem dostávala krvácení vždy třetí den. po roce užívání jsem HA vysadila, po dobrání posledního platíčka jsem dostala normálně krvácení třetí den, a pak jsem pilulky nezačala brát z nového platíčka, menstruace se dostavila 27. den. Další měsíc jsem měla mít menstruaci 6.11. a nyní se ještě menstruace nedostavila. Sex jsem po ukončení HA neměla. Z této situaci nemohu být těhotná a zpoždění se dá přisoudit hormonální nerovnováze?? Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Gravidita je vysoce nepravděpodobná,chcete li mít absolutní jistotu udělejte si gravitest a pokud bude negativní a menses vynechají více než jeden cyklus navštivte gynekologii. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Frenuloplastika Chtel bych se tedy zeptat, co to je frenuloplastika a na...
  • Svrbenie oci Mam 32 rokov a uz cca 1,5 tyzdna ma svrbia oci, trolinka ich mam...
  • Artroza kotníku Mám artrózu kotníku IV. stupně a v poslední době i bolesti při...
  • Změna antibiotik Již čtvrtý den beru antibiotikum Fromilid (makrolid), bez...
  • Thc v moči Zítra odpoledne bych měl jít odnést moč k doktorovi na obyčejné...
  • Bolest ruky Zhruba před měsícem mě začalo bolet práve zápěstí z vrchní strany...
 
Naposledy čtené: