Menstruace a antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat dostala jsem takové slabší světlejší krvácení asi týden před dobráním 3.platíčka, je to normální? Nejdříve jsem si myslela že je to jen špinění nebo že jsem jen odřená, ale ono to neskončilo nyní to mám asi 2 den. Není tam nějaký problém nebo je to jen nepravidelnost na záčátku braní antikoncepce?? Předem děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestliže jste v začátku užívání hormonální antikoncepce, skutečně se může objevit toto drobné nepravidelné krvácení během prvních cyklů. Neznačí to zdravotní problém nebo snížení účinku antikoncepce. Situace se vyřeší v krátké době. Pokud by nedošlo k odeznění tohoto nepravidelného krvácení do 3 měsíců, měla byste zajít za lékařem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
 
Naposledy čtené: