Menstruace a b-komplex

Dobrý den , je mi 14 let.Menstruuji už od 11ti.Poslední rok se mi menstruace celkem zpravidelnila.Poslední měsíc jsem jí měla každých 21 dní.Po tuto dobu jsem však užívala B-komplex.Před týdnem jsem přestala B-komplex užívat, menstruace měla přijít včera , avšak nepřišla.Myslíte , že menstruaci může takto ovlivnit B-komplex? Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

B komplex by cyklus neměl ovlivnit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Příčinou nevysvětlené neplodnosti může být celiakie
Články: Příčinou nevysvětlené neplodnosti může být celiakie
Snažíte se horem dolem, a...
Metličkové žilky mohou potrápit i děti
Články: Metličkové žilky mohou potrápit i děti
Objevily se vašemu dítěti...
Rýma
Články: Rýma
Rýma je zánět nosní...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kůže atopiků trpí při planých neštovicích daleko více než u nealergických dětí
Plicní embolie
Články: Plicní embolie
Plicní embolie je vmetení...
Co je to Helicobacter pylori?
Články: Co je to Helicobacter pylori?
Od roku 1983, kdy Warren a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: