Menstruace - antikoncepce

Dobrý den, před 13 dni jsem začala používat mojí první antikoncepci Verezana (tak jak se má), prvních 7 dní jsem měla normální menstruaci a poté jen krvavý slabý výtok, který trvá až do teď. Je to tou antikoncepcí? Neměla bych zajít za svým lékařem a poradit se s ním? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech po nasazení antikoncepce se špinění může vyskytoval pokračujte v užívání a uvidíte,jak to bude vypadat příští cyklus. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x