Menstruace i přes užívání antikoncepce

Dobrý den, již přes půl roku užívám antikoncepci Luisea a teď jsem po týdnu užívání nového platíčka začala menstruovat. Už je to týden, co menstruuji a menstruace vůbec nepřestává a prvních pár dní ji doprovázely i bolesti břicha a zad, jako normálně. Chtěla jsem se zeptat, zda je to normální nebo je to nějaký problém? Potýkám se s tímto poprvé a dělá mi to starosti. Předem děkuji za vaši odpověď, S pozdravem Adéla (19)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, požádejte svého gynekologa a vyšetření a ultrazvuk

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x