Menstruace po 3 měsících kontinuálního užívání hormonální antikoncepce

Dobrý den. Pět let užívám hormonální antikoncepci Lindynette. Pauzu na mentruaci dodrzuji. Ted jsem asi po roce uzivala 3 platicka za sebou. Po dobrání třetího, jsem si chtěla udelat opět pauzu. Den co jsem si vzala poslení tabletku ze třetího platýčka, jsem citila bricho, tak jako pred menstruací a na toaltením papíře jsem nasla kapičku krve. Následující den byl první z pauzy, ale krvácení se jiz neobevilo. Tímto se chci zeptat, je mozné že by mentsruace probehla jen takto skoro nepatrně? Anebo mam ocekavat ze se ještě dostaví ? Pokud by se jiz v pauze neobevila, mohu být v klidu, že vše v pořádku? Běžně dostávám menstruaci kolem 4. dne v pauze, dnes mam druhý den. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Měla by se normálně objevit v 7 denní pauze. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: