Menstruace po sexu

Dobrý den, potřebuji radu dneska jsem si vzala posledni pilulku a menstruace?i jsem měla dostat ve středu, měla jsem pohlavni styk s přítelem a po něm jsem začala trošku špinit,mám docela obavy co by to mohlo byt prosim poradte děkuji...mohla by to být předčasna menstruace???

Odpověď odborníka:

Nerozumím otázce, po poslední pilulce se dostaví krvácení do 7 dní,takže pokud jste ji poslední vzala dnes krvácení ještě nemohlo nastat.Nevím také,jaký berete preparát.. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Psychiatrické vyšetření
Články: Psychiatrické vyšetření
Jako psychiatrické...
Zkušenosti veterináře - rozhovor druhý
Články: Zkušenosti veterináře - rozhovor druhý
Během měsíce srpna 2007...
Zapomínáte na pilulky? Zkuste jinou formu antikoncepce!
Články: Zapomínáte na pilulky? Zkuste jinou formu antikoncepce!
Pokud máte problémy s...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Štítná žláza a oči: větší souvislost, než se zdá
Články: Štítná žláza a oči: větší souvislost, než se zdá
Štítná žláza a oko – dva...
Léčba nádoru mozku – co zabírá?
Články: Léčba nádoru mozku – co zabírá?
Nádorů mozku je několik...
Léčíte se s vysokým tlakem? Hlídejte si oči
Články: Léčíte se s vysokým tlakem? Hlídejte si oči
Dříve platné teorie o tom...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: