Menstruace po vynechaní prášku

Dobrý den, jen se chci zeptat. Zapomněla jsem si v neděli 17.4 vzít pilulku v prvním týdnu z platicka (Ayreen), tak jsem si ji normálně vzala druhý den (i s pilulkou druhou na ten den), ale ve čtvrtek se mi spustila menstruace a ještě dnes 30.4 mám trochu špinění a to mi menstruace trvá maximálně 4 dny. Uz nekolikrat jsem omylem vynechala, ale menstruaci jsem nedostala. Ještě mi zbývají dva týdny než platicko doberu, tak se ptám. Mám vynechat 7 denní pauzu, nebo pokračovat hned v dalším platicku? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestli jen trochu špiníte ,tak doberte antikoncepci pravidelně jak jste byla zvyklá. Jen kdyby se spustilo klasické krvácení intensity menses , udělejte 7 denní pauzu dříve. pak byste začala užívat nové plato , ale 10 dnů byste musela styk chránit ještě jiným způsobem.ú Přeruš. styk, preservativ / , Zkuste užívat vit.C 1000 mg denně, nebo Aescin 2x2 dražé. Obojí se dá koupit v lékárně. s pozdravem MUDr. Vilém Jelínek

MUDr. Vilém Jelínek, CSc.
MUDr. Vilém Jelínek, CSc.

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynprofi s.r.o., Gynekologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: