Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den chtěla jsem se zeptat, když jsem 2 roky brala HA vreya a 11.února 2011 jsem ji přestala brát je v normální, že jsem nedostala menstruaci? Jestli mám čekat, jak dlouho a nebo zajít k lékaři? Děkuji moc za odpověd:)

Odpověď odborníka:

Asi jako první krok by bylo vhodné udělat si těhotenský test příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět žil
Články: Zánět žil
Co bychom měli vědět o...
Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Články: Jak si poradit se zánětem močových cest pomocí homeopatik
Pálení a řezání v podbřišku...
Ledviny – jeden z nejdůležitějších orgánů v těle
Články: Ledviny – jeden z nejdůležitějších orgánů v těle
Již staří Číňané považovali...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Články: Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Není to příjemné pomyšlení...
Ženská masturbace
Články: Ženská masturbace
Mnoho žen ještě stále žije...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: