Menstruace po vysazení antikoncepce

Dobrý den, mám dotaz ohledně menstruace po vysazení antikoncepce. Dříve jsem brala antikoncepci CILEST po té se menstruace dostavila 3-4 den po vysazení. Jelikož byla stažena z prodeje tak jsem přešla na antikoncepci ARNETTE, kterou beru 3 měsíce a antikoncepce se dostavuje 5-6 den. Chtěla jsem se zeptat zda je to normální, že se dostavuje až takhle pozdě. Nebo závisí na druhu antikoncepce ?

Odpověď odborníka:

Nemějte obavy,je to zcela normální. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Články: Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Srdeční onemocnění jsou...
Zácpa není banalita! Zdraví umí podlomit někdy i velmi citelně
Slovníček pojmů
Články: Slovníček pojmů
Nevíte, co vám lékař ve...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Homeopatika si dokážou poradit i s akutní rýmou
Články: Homeopatika si dokážou poradit i s akutní rýmou
Chladné měsíce roku jsou...
Viry, vetřelci nesoucí nemoc
Články: Viry, vetřelci nesoucí nemoc
Rotaviry, viry žloutenky B...
Alergie na léky
Články: Alergie na léky
Nežádoucí reakce na léky je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x