Menstruace pri antikoncepci

Dobry den,mam antikoncepci Yadine.Vcera jsem si vzala 15ty prasek a pres noc jsem zacala menstruovat.Je to v poradku,nebo se mam obavat?Dekuji za odpoved a preji hezky den.

Odpověď odborníka:

Slabé krvácení se při antikoncepci může vyskytnout,kdyby bylo silné zajděte na gynekologii a bude li jen slabé,ale opakující se i v dalších cyklech byla by na místě úvaha o změně antikoncepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x