Menstruace při braní antikoncepce (ne při přst

Dobrý den,cca před 5 dny jsem vynechala 1tabletku HA,kterou jsem si 2.den vzala v obvyklou hodinu. Všechno bylo dobré ale po třech dnech od vynechané tablety se mi dostavila menstruace a to i přesto že po vynechané tabletce jsem brala další tabletky pravidelně. Prosím poraďte. Předem děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, již jsem vám psala, abyste nadále doužívala tabletky z načatého platíčka, nelze běžně zkracovat dobu užívání. Pokud uděláte pauzu, zcela ztratíte antikoncepční účinek. A kdy byste pak chtěla začít znovu užívat antikoncepci?? Budete čekat bez antikoncepce měsíc na novou menstruaci? Pokud začnete užívat antikoncepci jiný den než první den menstruačního kvácení, není zcela jisté, kdy nastoupí antikoncepční účinek a stejně se budete muset chránit kondomem.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Články: "Zlatá" léčba revmatoidní artritidy
Řešení výše uvedené nemoci...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Plané neštovice
Články: Plané neštovice
Varicella neboli plané...
Nové možnosti biologické léčby pro pacienty s rakovinou kůže
Hysteroskopie
Články: Hysteroskopie
Hysteroskopie je...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: