Menstruace při ha

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je normální, když i při braní antikoncepce (Logest) mám pokaždé jiné termíny dostavení se menstruace. První měsíc se mi menstruace dostavila za 4 dny, druhý měsíc za 2 dny, 3. měsíc za 3 dny, a tento (tedy 4. měsíc) za 4 dny. Taky jsem se chtěla zeptat, jaký viditelný (nebo pocititelný) rozdíly jsou mezi obyčejnou menstruací a krvácením ze zahnízďování vajíčka (netuším, jak se tomu říká). Opravdu mě vyděsily články, které tvrdily, že i přes menstruaci, je možné, aby žena byla těhotná.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v prvé řadě dejte Vašemu tělu a antikoncepci čas ať si sednou, to je cca 6M. Pak bude cyklus chodit na vteřinu přesně. Pokud budete brát antikoncepci jak máte, těhotenství se bát nemusíte. Takže bych se články o těhotenství a menstruaci zbytečně nestresovala:)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: