Menstruace při ha

Je normální menstruovat jak při užívání HA tak i po jeho vynechání, prosím vás? Co to je konkrétně za problém, prosím vás? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nerozumím dotazu, během užívání antikoncepce by jste neměla krvácet, krvácení by se mělo dostavit v 7 denní pauze, pokud je to jinak, byla by na místě úvaha o případné změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Glukózový test u dospělých
Články: Glukózový test u dospělých
Při cukrovce (diabetes...
Hormony působí na každou ženu jinak
Články: Hormony působí na každou ženu jinak
Stimulace vaječníků pomáhá...
Jak rozpoznat příznaky předčasného porodu
Články: Jak rozpoznat příznaky předčasného porodu
Známek, které signalizují...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Rentgenové vyšetření
Články: Rentgenové vyšetření
Rentgenové (RTG) vyšetření...
Biologická léčba si poradí i s neoperovatelnými nádory slinivky
Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Články: Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Srdeční onemocnění jsou...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: