Menstruace u yaz

Dobrý den, asi 5 měsíců beru HA YAZ. Od druhého měsíce nemám menzes vůbec a nebo jen lehké jednodenní špinění (na intimku ani ne na vložku). Chtěla jsem se zeptat, zda-li je to normální a nebo je nutná změna HA. První 2 měsíce bez menzes jsem si dělala i těh. testy - negativní, nyní je již nedělám. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, menstruace může vymizet díky užívání antikoncepce, ale může se jednat i o hormonální poruchu nebo jiný problém. Proto doporučuji vyhledat Vašeho gynekologa a ujistit se, že je vše v pořádku.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pevné pouto mezi matkou a dítětem předurčují hormony
Články: Pevné pouto mezi matkou a dítětem předurčují hormony
Největším zájmem matky je...
Játrům prospěje očista
Články: Játrům prospěje očista
Ukládání vitaminů a tuků...
 Když onemocní slinné nebo slzné žlázy
Články: Když onemocní slinné nebo slzné žlázy
Sjögrenův syndrom patří...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Mezoteliom, karcinoid, teratom: příliš je neznáme, přesto nás ohrožují
Víte, jak funguje hormonální antikoncepce?
Články: Víte, jak funguje hormonální antikoncepce?
Skutečnost, že hormonální...
Gynekologické operace
Články: Gynekologické operace
Gynekologie patří mezi...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: