Menstruace uprostřed platíčka

Dobrý den , chtěla bych se zeptat na dvě otázky, za prvé jestli je normálnní že sem dostala mnstruaci někdy uprostřed platíčka (užívám Belaru) a za druhé jestli jsem chráněna před početím i v 7- denní pauze, děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při bezchybném užívání antikoncepce jste chráněna i v 7 denní pauze. Krvácení uprostřed cyklu může být způsobeno zapomenutou tabletkou. Nepravidelné krvácení se může objevit také v prvních cyklech užívání kombinované hormonální antikoncepce, většinou mizí do 3 měsíců. Předpokládám, že chodíte na pravidelné preventivní prohlídky a lze tak vyloučit např. onemocnění čípku děložního. Zánět může způsobit také krvácení, obvykle však bývá doprovázen dalšími příznaky, tj. bolestivostí, zvýšenou teplotou, výtokem, svěděním, pálením aj.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: