Menstruace v době braní antikoncepce

Dobrý den, je mi 16 let a už 4 měsíce užívám antikoncepci Mercilon. První tři platíčka byla bez problému, menstruace se mi vždy dostavila pravidelně po dobrání. Nyní jsem u konce čtvrtého platíčka, ještě mi dva prášky zbývají a už dnes se u mně objevilo špinění. Menstruace mám vždy do třetího dne po dobrání. Ačkoliv se musím přiznat, že jsem si v průběhu užívání zapomněla dva prášky vzít, ale snad to na to nemá až takový vliv, nebo ano? Čím to může být? Předem moc děkuji za ochotu a odpověď, přeji hezký, Denisa.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Deniso, právě nepravidelné užívání a zapomínání tabletek může mít za následek nepravidelnosti menstruačního krvácení. Kromě toho se může snížit také antikoncepční účinek.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: