Menstruační cyklus po vysazení antikoncepce

Dobrý den, pročetla jsem mnoho diskuzí na téma "menstruační cyklus po vysazení antikoncepce", ale ve většině případů je menstruace opožděná, já mám spíše opačný problém, jsem 6.měs.po vysazení Antikoncepce a nyní se cyklus spíše zkracuje, již podruhé 16 a 17 den přichází menzes. Zpočátku po vysazení 21, 26 i 39 den. Je to ještě normální? A potřebuje tělo čas na srovnání? Snažíme se o těhotenství, ale s tímto cyklem pravděpodobně ovulace nepřichází. Moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Normální cyklus by neměl být kratší než 21 dní počítáno od prvního dne do dalšího prvního dne pokud je kratší je potřeba cyklus upravit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: