Menstruační krvácení mimo cyklus

Dobrý den, začala jsem užívat první měsíc antikoncepci Aidee a 4 dny před poslední tabletkou mi začalo slabé krvácení se silnějšími bolestmi břicha. Již dříve jsem měla problém se zkráceným menstruačním cyklem (brala jsem i Duphaston na prodloužení). Kde by mohl být problém,mám tabletky brát dále?

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech po nasazení antikoncepce se špinění může vyskytnout pokud by se opakovalo je možno uvažovat o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x