Menstrulace po konizaci, vysazení ha jeanine

Dobrý den, jsem po konizaci děložního čípku teprve 9.den. Nyní mi začala menstruace, která je daleko silnější a bolestivější. (Ke gyn. jdu na kontrolu po konizaci až 14.12.) Je v tomto případě souvislost s prodělaným zákrokem ? Beru HA Jeanine již 8 let. Plánuji vysazení HA, jak dlouho od prodělané konizace je toto možné? Těhotenství plánuji za rok či dva.

Odpověď odborníka:

dobrý den, v prvé řadě jste měla být poučena, že byste měla vynechta cyklus a brát tablety tento měsíc v kuse.souvislost s konizací být samozřejmě může.pokud bude menstruace trvatdéle jak 8 dní, a nebude ustávat na intenzitě, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: