Mentruace po vysazení ha

Dobrý den pane doktore , od prosince neberu HA (brala jsem ji 10 let) V lednu jsem byla na vyvolácí injekci a teď v únoru mám opět zpoždění. Těhotná nejsem. Chtěla bych se zeptat, jak co nejideálněji postupovat, aby mi cyklus opět normálně fungoval. Rádi by jsme s manželem miminko. Předem moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud jste brala 10 let antikoncepci může několik cyklů trvat,než se vše vrátí k normě když menses nepřijdou do 36 dní,zajděte na gynekologii k úpravě cyklu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Čeká vás ozařování karcinomu prostaty? Poradíme, na co se připravit
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Zánět, nebo mechanické poškození? Rozpoznejte příčinu bolesti zad
Letní čas – nepřítel vašeho srdce!
Články: Letní čas – nepřítel vašeho srdce!
Nastavení hodin směrem k...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: