Měsíčky

Vysadila jsem antikoncepci asi před rokem a od ty doby mám měsíčky třeba o týden později nebo dřív někdy přesně. Čím to je způsobené? Děkuji hezký den.

Odpověď odborníka:

Ne každá žena má menstruaci pravidelně, vy budete asi také onen případ. Nedělejte si starosti.
S pozdravem,
MUDr. Klímová

MUDr. Nikola Klímová
MUDr. Nikola Klímová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět spojivek
Články: Zánět spojivek
Konjunktivitida, zánět...
Jak zabránit dehydrataci při průjmu
Články: Jak zabránit dehydrataci při průjmu
S průjmem se zaručeně...
Pomoci vstřebávat železo mohou i homeopatika
Články: Pomoci vstřebávat železo mohou i homeopatika
Každý desátý Čech má v těle...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Podezření na střevní zánět znamená podstoupit důkladné vyšetření
Křečové žíly v těhotenství je třeba více sledovat
Články: Křečové žíly v těhotenství je třeba více sledovat
V těhotenství přispívá ke...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Co obnáší kolonoskopické vyšetření a jak se na něj připravit?
Zánět dutin
Články: Zánět dutin
Zánět dutin, sinusitida, je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: