Migréna

Dobrý den, již cca 15 let užívám sumatriptany na migrénu. V současnosti sumatriptan actavis 50. Zabírá mi velmi rychle, ale v posledních cca dvou letech se intenzita stupňuje a v současné době užívám lék téměř denně, protože se bojím bolesti. Zažívala jsem i třídenní migrény. Je to normální nebo to může být způsobeno nadměrným užíváním léku. Je psáno, že se může užít až 4 tablety denně, to se mi nikdy nestalo. Vždy zabere první. Beru si ho hned po ráno, protože vstávám s pocitem, že mě začíná bolet hlava. Musím si prášek brát hned, aby zabral. Nedělám to špatně. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte migrénu v takto vysoké frekvenci, byla by vhodná preventivní léčba ke snížení této frekvence. Takto vysoká frekvence užívání triptanů, ale i jiných analgetik vede k dalšímu nárůstu bolestí. Doporučuji proto navštívit neurologa. s pozdravem Dr Paseková

MUDr. Eva Paseková
MUDr. Eva Paseková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: NEUROLOGIE - EEG s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x