Milurit 100 ?

Dobrý den,jsem onkologický pacient s nádorem žaludku.Při posledních krevních odběrech mi byla zjištěna vyšší hladina kysel.močové, dostala jsem lék MILURIT 100 po pěti dnech užívání se u mě vyskytl průjem s bolestí v břiše. Lze tento lék nahradit jiným se stejnou nebo lepší účinností? Děkuju za Vaši odpověď Zdenka V.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Zdeňko! Tento lék se nahrazuje obtížně, ačkoli projevy dny lze zklidnit i jinou léčbou. Jedině milutrit (allopurinol) však předchází vyšším hladinám kyseliny močové. O nežádoucích účincích léků a vhodné náhradě se poraďte se svým lékařem.

 
Líbí se vám odpověď?
-4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Alternativa existuje | Od: d.c. | 13.9.2012 22:43
Existuje a je i pro pouziti v CR
schvaleny alternativni lek
obsahujici Febuxostat, napr.
Adenuric:
http://www.sukl.cz/modules/me
dication/detail.php?
code=0500260&tab=info
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x