Minesse antikoncepce

Dobry den, chtela jsem se zeptat, po roce a pul jsem se vratila zpet k antikoncepci Minesse, predtim jsem ji pouzivala 3 roky a vse bylo prolemu. ted mam neustale boleni prsu, jsou neustale natekla a boleni v podbrisku. Myslite,ze se to da do poradku nez si telo na HA znovu navykne???dekuji moc.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, těžko předpovědět, vaše hormonální situace se mohla změnit, tělo se mění a vyvíjí, je možné, že už vám tato HA nebude vyhovovat. Pokud by problémy trvaly, raději se poradte s gynekologem o její výměně, na trhu je mnoho preparátů (nejen tabletky, ale např. moderní hormonální kroužek s nízkou hladinou uvolňovaných hormonů) - jistě najdete HA pro sebe vhodnější. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: