Mirena

Pěkný den paní doktorko, chtěla bych se Vás zeptat, zda problémy uvedené níže mohou souviset s Mirenou, která mi byla zavedena letos v březnu. Od této doby mám vždy při menstruaci bolesti v podbřišku přesného charakteru jako u zánětu moč.měchýře(vždy jen při močení). Jsem zdr.sestra, tak jsem si nechala v tuto dobu několikrát vyšetřit M+S a kultivaci moče a vždy byly výsledky v pořádku. Pár dnů po menstruaci tyto potíže vymizí. Myslíte, že je to řešitelný problém? Moc děkuji za Vaši odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bolesti při menstruaci můžete řešit pomocí analgetik. U Mireny lze očekávat, že menstruovat přestanete, pak také potíže objevující se při menstruaci nejspíše odejdou také.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: