Mirena - krvácení

Dobrý den, je i 42 let, mám přes 2 měsíce zavedenou Mirenu a neustále slabě krvácím(nešpiním, ale krvácím, tmavá krev)Menstruaci nepozoruji, slabě krvácím pořád. Vyšetřili mě ultrazvukem, vše je v pořádku(tělísko ve správné poloze, nízká sliznice).Byla mi aplikována injekce Napa (možná jsem to zkomolila) s tím, že jsem nekrvácela do večera toho dne. Na druhý den se krvácení zhoršilo.Teď užívám cyclo3 forte(zatím bez žádného efektu, předtím jsem užívala ascorutin cca1,5 měsíce). Hormonální léčbu mít nemohu, prodělala jsem zánět hlubokých žil. Dá se něco dělat, abych krvácet přestala, nebo je lepší Mirenu vytáhnout( Mirenu jsem již měla 2x v minulosti a vše probíhalo po aplikaci bez problémů. Pak jsem ji vysadila asi na 3 měsíce.)? Pořizovala jsem si Mirenu kvůli antikoncepci, ale bohužel se milovat kvůli krvácení nemohu a jsem z toho zoufalá.Dá se to nějak zklidnit? Čekat půl roku to nemohu a o těchto problémech jsem informována nebyla. Můžete mi nějak poradit? Děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, vše musíte léčit s gynekologem, ještě bych zkusila hysteroskopii - jak sedí tělísko opravdu v děloze. Lze půl roku nepravidelně špinit, ale krvácet byste neměla. Event.aplikovat Pambu (tu jste pravděpodobně měla).

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x