Mirena, pobolívání podbřišku

Dobrý den, 14 dní mě trápí především ranní pobolívání v podbřišku. 2,5 roku mám zavedenou Mirenu a na občasné bolesti jsem zvyklá během menses, případně v půli cyklu. Kontrola včetně ultrazvuku u gynekologa byla v pořádku. Po stejnou dobu se potýkám i s pobolíváním kloubů. Nevím,zda to spolu může souviset. Je možné, že i po dvou letech může mít Mirena takovéto nežádoucí účinky? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Renato! Že jde o vedlejší účinky Mireny nelze vyloučit, ale nevidím to jako nejpravděpodobnější možnost. Chtělo by to celkové vyšetření, i když 14 dní není dlouho, může se klidně jednat třeba o poměrně nenápadně probíhající virozu.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Máte v krvi příliš mnoho cukru? Nechte ho odtéct!
Články: Máte v krvi příliš mnoho cukru? Nechte ho odtéct!
Diabetes už dávno není...
Elektroencefalografie
Články: Elektroencefalografie
EEG je vyšetřovací metoda...
Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Články: Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Kolik mužů prošlo vaší...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kdy nám hrozí ztráta čichu?
Články: Kdy nám hrozí ztráta čichu?
Ztráta čichu neboli anosmie...
Mužský orgasmus
Články: Mužský orgasmus
Mužskému orgasmu předchází...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: