Modafen

Dobrý den , mám na vás dotaz ohledně prášků Modafen. Bolela mě hlava a tak jsem si jeden vzal, další den to nebylo o nic lepší a chtěl jsem si vzít další ale všiml jsem si že jsou prášky necelé 2 měsíce prošlé. Je tu nějaké riziko ( vzal jsem si pouze jeden). Co mám dělat?

Odpověď odborníka:

Riziko je velmi nízké, nebál bych se žádných následků.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x