Modřiny po operaci varixů

Dobrý den, jsem po klasické operaci varexů (17.2.08), beru detralex 1-0-1.Nosím stále punčochu.komprese. Modřiny, které mám po operaci mi "tvrdnou". Mažu je litionem. Je vše vpořádku? Není tvrdnutí začátkem zánětu? DěKUJI ZA ODPOVĚĎ

Odpověď odborníka:

Dobrý den, po operaci jsou modřiny i mírné zatuhnutí v okolí normální. Bylo by však lepší zajít k angiologovi, který Vás na operaci poslal, a problém mu ukázát.

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bulka na penisu Prosím, udělala se mi asi před 14 dny na penisu těsně pod...
  • Crp + fw při rakovině Mají pacienti, u kterých byla diagnostikována rakovina...
  • Pálení na jazyku Chtěla bych se zeptat, o co se jedná. Pálí mě druhým dnem na...
  • Zalehlé levé ucho Chci se zeptat mám už 8 den zalehlé levé ucho a cítím...
  • Flucinar mast Prosím o radu.Od gynekologa mám předepsaný Flucinar na vaginální...
  • Pásový opar Pracuji s dětmi v děckém domově. Před týdnem se u jedhoho dítěte...
 
Naposledy čtené: