Modřiny,únava, problém s přibíráním

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem. Již delší dobu mám problémy s přibíráním...mám 19 let jsem malé drobné postavy a vážím 44 kg (nikoliv anorexie). Jenže v poslední době na sobě začínám pozorovat nejrůznější modřinky bez jakékoliv příčiny(třeba na zadní straně lýtka mám spoustu malých modřinek,na stehnech..atd.), mám problémy s menstruací a to beru antikoncepci, dřívě jsem ji měla přesně na čas. Stále se cítím unavená, mám kruhy pod očima, i přes to, že spávám dobře. V poslední době se mi i zhoršila kvalita kůže a pleti..(drobné pupínky,některé svědivé). Může jít o nějaké závažné onemocnění? Obracím se na Vás,před tím než navštívím lékaře...pokud je to tedy nezbytné. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, u vás je určitě důležité navštívit lékaře, já bych doporučila nechat udělat odběry krve např. krevní obraz - vzhledem k tomu, že popisujete tvorbu modřin, hormonální profil pokud menstruace není pravidelná. Projevy na kůži mohou být opravdu následkem zhoršení celkové stavu jak popisujete, bohužel bych Vás musela vidět abych mohla poradit. LRJ.

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: