Motani hlavy - rosalgin

Dobrý den, tento dotaz jsem sem již dnes pokládala, bohužel mi spadnul internet a nevím jestli se odeslal. V případě, ze ano prosím o odpověď pouze na jeden a omlouval se. Jedna se o to, ze před MS jsem pociťovala svedeni , během MS to bylo v pořádku a po ni jsem se pro jistotu rozhodla pro výplach rosalginem. Po aplikaci se mi zamotala hlava, pravděpodobně se do pochvy dostalo moc vzduchu. Stali se mi to včera večer, je to problém který bych mela řešit s gynekologem? Hlava se mi již nemota - bude vše v pořádku? Děkuji :) těhotná nejsem :)

Odpověď odborníka:

Máte odesláno. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x