Možné těhotenství??

dobrý den, přestala jsem užívat antikoncepci a od té doby se mi menstruace dostavila vždy jen s několikadenním zpožděním až na tu poslední.. pohlavní styk jsem neměla.. v týdnu, kdy jsem očekávala poslední menstruaci, se nedostavila, 9 dní na to jsem měla nechráněný pohlavní styk a od té doby menstruaci stále nemám.. teď je to přesně týden od pohlavního styku.. znamená to, že můžu být těhotná? byla jsem u svého lékaře, dostala jsem injekci zřejmě na vyvolání manstruace a mám počkat do konce měsíce a potom se uvidí, co bude dál.. mám strach.. děkuji za váš čas..

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud se menstruace nedostaví, zkontrolujte ještě jednou těhoteský test a jděte na kontrolu k lkaři - na dálku vám toho o možnostech zpoždění menstruce moc nepovím. Může se dostavit jak ze stresu /fyzického přepínání, nevyspání, tak emočního - problémy ve vztahu, ztráta partnera, chronické napětí v zaměsntnání a podobně/ nebo mohou být problémy v pohlavním ůstrojí - proto vyšetření u gynekologa bude nutné. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: