Možné těhotenství i při braní ha

Dobrý den, užívám HA Jeanine. Minulý týden jsem měla nechráněný pohl. styk a hned druhý den mě začalo bolet podbříško, pak se k tomu přidala i bolest prsou. Myslíte že můžu být těhotná, i když užívám HA pravidelně, žádný prášek jsem si vzít nezapomněla, jen mě napadlo, že jsem si někdy vzala prášek v 17, někdy v 18 a někdy až ve 20 hodin (různě v rozmezí 4 hodin, nikdy ne déle). Mohlo to ovlivnit účinnek antikoncepce? Byla jsem teď nachlazená, mohlo to souviset s tím? Nevím, co teď dělat, menstruaci bych měla dostat až za 10 dní, ale to čekání bude hrozné, nevím, jestli se zbytečně nestresuju. Děkuji mockrát, hezký den

Odpověď odborníka:

¨dobrý den, dle mého názoru se stresujete zbytečně.těhotenství je nepravděpodobné.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x