Může to být šž?

Dobrý den, mému synovi je 14 let,před třemi týdny mu začaly vypadat vlasy.Vyzkoušeli jsme všechno od změny šamponu až po různé vitaminy.Mám strach,jestli ti nemůže být sníženou fc.štítné žlázy.Je celkem zimovřivý a těžce nese léto a horko.Unavený občas bývá,ale jinak je zdravý.Jenom tep má mírně zvýšený-89 tepů za minutu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, padání vlasů může být z endokrinologického hlediska teoreticky spojeno se sníženou funkcí štítné žlázy, v některých případech ale i s nadbytkem kortikoidů. Nicméně ostatní příznaky, které jste uvedla jsou poměrně protichůdné k těmto diagnózám. Zkusila bych se poradit ještě s Vaší pediatričkou. Dle svého uvážení Vás může poslat k vyšetření na dětskou endokrinologii, ale také např. na kožní ambulanci. Držím palce.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
 
Naposledy čtené: