Mykoza v těhotenství

Dobrý den, jsem 21 týdnů těhotná, nedávno jsem dobrala antibiotika na nějakého mikroba v moči.mám od té doby 3 dny průjmy a také mne občas svědí genitálie plus bělavý výtok (ale ten jsem měla od začátku těhu) může se jednat o mykozu? Poradnu mám až za 3 týdny,musím spěchat na prohlídku. je to jen trochu nepříjemné, ale aby se to nezhoršovalo a neublížilo miminku. Taky se mi u análního otvoru udělal malý vředík, který pří (řídkém) vyprázdnění pálí a trochu krvácí. Čím bych si mohla doma pomoci? Je ten vředík z toho průjmu? Moc děkuji za odpovědi

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Marie! Dle popisu se jendá o typickou komplikaci léčby antibiotiky. Průjem a mykosa. S Mykosou si určitě zajděte na gynekologii, jistě to stojí za přeléčení. Co se průjmu týče, kupte si v lékárně probiotika a užívejte je. Stejně tak užívejte probiotika kdykoli budete brát ATB a to již v průběhu léčby a alepoň týden po skončení!

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x